EN DAG KVAR

IMORGON ÄR DET SISTA DAGEN PÅ JOBBET! FATTAR NI?! ..jag fattar inte.
När jag ser tillbaka på det senaste året... känns det som allt bara har varit en obehaglig dröm. Har detta verkligen hänt mig och jag har överlevt? Nej .. det måste ha varit en mardröm.
Men nu har jag vaknat upp och det känns så j*****************vla bra!!!! :D
Fabian, en jobbarkompis till mig som jobbar med det äldre barnen, har nu fått känna på att ha halva (OBS! Halva.. inte hela) gruppen av mina småttingar de senaste veckorna, kom fram till mig idag liknande en zombie; "KARIN.. jag ORKAR INTE MER. Jag förstår ärligt inte hur du har stått ut i ett år?" Jag: "Va? Barnen är ju lugna idag?" Han: "...åh.." Jag: "Och det här ju är bara halva gruppen.." Han: "..åh..."

Nu kommer livet bara vara en dans på rosor fram till.... hm.... April nästa år?? ..eller lite längre till och med.
Jag vill inte skryta med allt jag kommer göra.. men en sak är säkert. Jag är så j******vla värd det!! :P

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0