E!

Idag har jag träffat Nea, Sandra och Johanna...
Nea hade med sig Carmen Electra Aerobic Striptease video.. och klart man måste prova den liksom.
Hahah så himla fult. Vi stod i mitt vardagsrum och var verkligen så osmidiga och osexiga man kan bli. Johanna hoppade runt i mina (alldeles waaaay tooo big) gråa mjukisbyxor som hängde i röven och sandra hade mina (alldeles waaay too small) mjukisbyxor som gjorde att hon fick en jättesöt tantrumpa. Vi var alla vackra - med knakande knän och vrister. Men shiiit Carmen.. hennes kropp ni förstår inte. HENNES RUMPA. omg. Det är mitt mål haha. Hon hade sånna där små söta hotpantshorts och var så grymt snygg i dem. Värsta vältränade kroppen...


63175-281
  


Efter vårt extremt jobbiga workoutpass (som bestod av 5% träning och 95% sitta i soffan och dega) satt vi och snackade gamla minnen ifrån vår fjortistid här i Kullavik. Vi hade ju vårt lilla gäng då...
Allt var så himla komplicerat; med massa intriger, skitsnack och status-fixering. Jag var ju helt klart en folk gillade att snacka om och hitta på rykten om... Usch vill inte ens tänka på det ryktet som gick om mig... haha helt sjukt.

Jag och "Johonno" får alltid skrattanfall :D

Imorgon ska jag gå lite på kungsmässan med Fatso och sedan ska jag till gymmet...

I love my freedom.

PS. Nya favvokanalen är "E!". Kan man bli ytligare än så hahah.. katastrof..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

070707 var en lycklig dag i mitt liv! Kolla själv:
http://junitjej.blogg.se/1183835958_070707.html

2007-07-08 @ 00:40:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0