Creating again

Det var sol ute idag! ...strange feeling.

Nu är min syster hemma också. Haha hon såg så fräsch ut när hon kom innanför dörren. Med massa silver-tejp virad runt hela armen och med ett uppskrapat knä som stack fram ur ett ca 30 cm stort hål i leggingsen. DET ÄR KUL PÅ FESTIVAL! :D

...nu börjar maten ta slut här hemma. Har lite ångest inför frukosten imorgon. Kommer maten räcka till mig? Jag är nämligen en frukost-människa, vilket betyder att om jag inte får frukost DIREKT när jag vaknar blir jag aggressiv.
Det är tråkigt att köpa mat. Kanske ska köpa sushi imorgon? Ja, det gör jag...

Nu har jag även börjat på en affisch till Twisteds "danstimma" under gbg-kalaset. Den blir grym faktiskt. Om jag får bestämma :P

Längtar tills vi ska uppträda!! Det bästa som finns....

Nighty

63175-297


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0