Varför?

Varför gör jag det?!? Jag vet att jag inte borde. Jag vet att jag mår så himla dåligt efter. Jag vet att jag inte kan sova ensam på flera dagar..... VARFÖR KOLLAR JAG PÅ SKRÄCKFILM?!?!?! hah... alltså nu gjorde jag det igen. Och jag ångrar det. Var precis hos Sandra och kollade på "28 dagar senare". Nu tänker ni säkert; "men halllååååå den är ju inte ens LÄSKIG?!". Men jo haha. Jag märker redan av symptomen. Vågade inte gå ut till bilen på parkeringen så Sandra och Jocke fick följa mig ut. DIREKT när jag är inne sätter jag på autolåset så alla dörrar låser sig. Men då tänker jag: "FUCK det kan ju vara något inne i bilen!!!!!!!"... tittar skräckslaget bak i baksätet. Lugnt...
Gasen i botten.... 120 km/h på en 30 väg... IFALL det skulle dyka upp något på vägen så kör jag över det lätt. Hemma. Kör ner på den mörka grusgången. Tänker genast att min efterblina granne står och lurar bakom nån buske (som han FAKTISKT har gjort en gång när jag kom hem kl 2 mitt i natten. Jag vet, scary). Väl framme vid huset stannar jag bilen... låser motvilligt upp alla dörrar. Skyndar mig ut och springer till ytterdörren och hjärtat slår hur fort som helst. Låser dörren efter mig och tänker att NU tar dem tag i mina händer och drar med mig ut i mörkret. Jag klarade mig. Men det kanske finns någon inne i huset? Tänk om min familj blivit zombies?? Jag är inte säker någonstans. Jag går in i badrummet...låser... sminkar av mig. Tittar försiktigt i spegeln så att det inte dyker upp någonting bakom mig.
Går ut i hallen. Nu gäller det... Jag måste släcka alla lampor och i totalt MÖRKER ta mig till mitt rum (ca 5 meter). 1... 2.... 3..... RUUUUUUUUN!!!!!!!!! Yes, I did it. Och nu sitter jag här.... jag överlevde ännu en dag med mig själv haha. Katastrof är jag........... :) Men så har jag haft det enda sedan jag var liten så jag har änna vant mig nu :)

Nu ska jag sova. Är helt slut efter denna dagen. har vart ute på en ö med Nea, Magnus, Sandra och Jocke. Efter det var jag på grekisk restaurang på kvällen och sedan.... ja ni vet ju resten :)

Imorgon är det äntligen dans! LÄNGTAR!!!

Mia(L)

Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: fatima

Har har du en till som ar precis likadan, forr (nar jag hade en sang med hoga ben) brukade jag hoppa upp i sangen efter att ha sprungit in i rummet fran morkret i koket, haha. Alla skrattar at en men det gar ju inte att gora ngt at och jag ser skrackfilm efter skrackfilm, borde verkligen sluta. Iaf jag hoppas allt ar val med dig trots allt. :D Take care och jag gillar verkligen din blogg, last maaanga inlagg. :)

2007-08-08 @ 19:43:47
URL: http://mason.blogg.se
Postat av: Karin

hahah det är BRA!! :D Nä men vad ska man göra liksom?? Men jag har gjort framsteg. Slutade med nattlampa i vintras... hahah ;) Hoppas du har det bra i London! :) Ha de braa!

2007-08-09 @ 01:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0