Tomten finns

Idag hade jag min första klass på DH. Det gick inte så jätte bra men det var kul. Jag vet att alla som tog Tonys klass idag kommer ha ont i höger arm imorgon. Värsta aggressiva steget där man vevade på armen. Jag blev typ rädd... haha.

Idag höll jag på att avslöja för Happy (3,5 år) att tomten inte finns. Jag förklarade lite fyndigt hur jag skrämde min syster med en tomtemask när jag var liten. Hon tittade på mig med frågande och besvikna ögon: "Vadå.. tomtemask?" ...men Karin fixade läget med lite bortförklaringar så nu FINNS tomten igen i Happys lilla huvud. Gulligt...


En annan gullig sak är den här bilden. Hittade den på vårt knäckebrödspaket :-)


Här är jag på väg till dansen. Titta jag koncentrerar mig.. Wow.
Måste faktiskt säga att alla dansare som kör bil är en livsfara för trafiken. Jag menar hur lätt är det att inte sitta still till musiken i bilen? Ah eller hur. Man kan lätt missa ett rödljus här och var... och ibland lite oskyldigt hamna i 120 på en 70 väg. Lite söt dansglädje på fel ställe typ...

Nu ska Karin sooova. Min säng ser inte inbjudande ut :-(. Täcket har liksom korvat sig sådär jobbigt så allt ligger i ett hörn och sen är det massa lakan över liksom... liksom...
...liksom... liksoooooooooooom

Nä men gud nu spårar det ur... Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0