RÖJ i Lidköping

Haha för alla som var där vet ni att det där var ironi. RÖJ var kanske inte riktigt det rätta ordet...
Det kunde blivit så bra... Grym scen i en fin liten park. Men det fattades en liten LIIITEN detalj.

Publik??

5 minuter innan showtime var det typ fem pers i publiken. Det kom iofs lite mer folk sedan men det var la mest familjer och pensionärer. Nä, men dem var söta. Satt där och fattade ingenting av Zerjon och Juves skämt typ...
Så, ja det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig med det är ju alltid trevligt att ha vart i Lidköping? Eller nåt...

Efter uppträdandet och resan hem med en himla massa dåliga skämt i bussen gjorde jag och Maria en liten spontangrej och åkte ner till Kullaviks hamn. Kallt men mysigt.. Satte på lite musik och sprang runt där som två frusna köttbullar. Ett fint minne..

Idag känns det som en seg söndag fast egentligen är det lördag.. och jag måste nog faktiskt ta och pigga till mig lite snart för ikväll ska jag på Chubbys 20-års middag! :D Jag är typ rädd.. hennes vänner går verkligen in för det där med dricka haha ;) Nä men det kommer bli grymt kul faktiskt..

Nu ska jag gå och lägga mig en liiiten stund bara... en liten liten stund. Maria ligger redan och sover i min säng. Hon ser ut som en sovsäck :)

"Plan M".. here we go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0