Må bra dag

Idag har jag vart glad HEELAA dagen! :D Vet inte varför... eller jo. Kanske för att vi hade dans.
Dagen började iaf med att Nea och Sandra kom hit och så slingade vi håret. Så där tjejigt. Nu är jag jätte blond. Känner typ inte igen mig i spegeln :)

Sedan var det daaaans! Åhh alltså jag hade typ glömt av att jag kunde dansa?? Så himla kul var det.. och kul att träffa alla!! Haha vårt dansgäng är cpigt :) And I like it...

Efter träningen.... helt dööööd var jag. Ingen kondis kvar. Så åkte jag hem till Nea med Sandra, Jocke och "Johonnooo". Vi bastade och grillade marsmallows..stavas det så?? marschmallovvvzz... mäsmellovs.... mäsmälås.... mazzshmälloz.... hahhh jag e så tråkig. Det var iaf jääätte mysigt. Har nog aldrig vart så ful offentligt heller. Helt osminkad, håret instoppad i en mössa (såg ut som ett cancerbarn), ljusblårutiga pyjamasbyxor, en rosa sjal halvt lindad runt huvudet.. och min adidaströja. HETT!! Men vi hade grymt kul faktiskt. Men sedan fick jag ont i magen för jag åt för mycket maschmällowwzzz (är ni förvånade? nej..)

Nu ska jag sova. Har ont i hela kroppen efter träningen. VAD BRA ATT DU STRETCHADE KARIN JÄTTE BRA.

godnatt

Kommentarer
Postat av: M

JAG ÄLSKAR DIG!!
dU ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!
mohaha Puss

2007-08-10 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0