Jossan 20 & Kräftis

Igår var jag på Jossans 20 års middag... Och som jag skrev tidigare; det är inget lamt partygäng det där alltså.
Middagen var jätte trevlig och mysig och.... och så HIMLA GOD MAT!! Alltså ni förstår inte.. efterrätten... det godaste på länge!
Sedan utgång till trädgårn. Det var där jag kände att... jag är nog lite "trött". Men liksom inte sådär jätte farligt. Satt och snackade lite med folk och försökte dansa lite med det var inte riktigt min musiksmak. Jossan och dem skulle lära mig dansa till techno men vi glömde det :) Alltså det är verkligen någonting jag inte kan...
Tog nattbussen hem. Det är lite kul för han som brukar köra nattbussen börjar känna igen mig nu. "Det var du som ramlade framför bussen en gång va?". OKEJ jag erkänner jag halkade på en isfläck mitt framför hela bussen och gjorde en sån där riktigt film-vurpa när man sätter sig på rumpan med benen och armarna spretandes åt alla håll... Det var tydligen svårt för honom att glömma det? Jag menar det var TVÅ ÅR SEDAN?! Ja, det är kul att man kan... glädja folk.

På morgonen.. klockan 7:00.. fick jag ett kärt återseende av maten från kvällen innan. Kanske inte riktigt på det sättet jag ville återförenas med den men... ja vad ska man göra liksom?
Så det blev att jag sov bort halva dagen. Verkligen däckade i sängen.
Sedan åkte jag till Julia på kräftis. Blev riktigt najs faktiskt.. jätte mysigt!! :)

Kan inte riktigt sova för vi drack så mycket kaffe men snart får man väl ta och lägga sig.

Vad ska man göra imorgon då?? Öppen för förslag...

Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0