I'm dead

Hejsan everybody allihopa.
Idag. Stark trötthet. ...och jag vet att jag inte är ensam om att vara trött. Stå upp i 12 timmar tar på krafterna.
Gårdagen blev helt jätte oväntat jätte kul. Jag som trodde att jag bara skulle hem och ligga och sova på soffan. Men nej. Jag och Teresa plankade in på Way out west (med hjälp av Mickes lösa festivalband). OH YEAH. Skulle jag vetat att jag skulle dit kanske jag skulle tagit en dusch på morgonen och kanske inte behållt gårdagens festsmink på mig. (Bara för jag hade festsmink betyder det inte att jag festade. Nej nej, det var bara en helt vanlig chokladmuffins-phanotom of the opera-kväll hos Teresa som slutade alldeles för tidigt och med alldeles för många muffins över. WHO's WRONG IS THAT! Jag nämner inga namn...)

IALLAFALL...

Way out west var jätte kul. Trots att jag inte var jätte insatt i musiken som var där blev det hur kul som helst. Erykah Badus spelning var det skönaste på länge. Regina Spektor var också en upplevelse i sig. Jag gillade speciellt den sista låten. Kanye West... tja, vart ska jag börja. Kanske kan börja med att säga att det var en nära döden upplevelse. Jag rekomenderar inte att ställa sig nästan längst fram på en sån konsert om man är under 1.63, om man nu inte tycker om att få armbågar i ögonen, bli nedtryckt till marken, trampad på, ha syrebrist och andas andras svett. HETT TIPS alltså!

Senare skulle vi ju dra till en kajskjul 8. Men så snygga och pigga som vi var.... näh. Mötte upp Mia och Fridus och det blev en mini-kebab på centralen. Exotiskt.

Träningen idag var tung. Haha... Zerjons kommentar när han såg alla oss som var med igår...: "VAD HAR NI GJORT?!?!?!?" ....vi var pigga.

Nu ska jag ta ett varmt bad. Sedan drar jag nog till Totsen ...igen.. :)
Seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0