Hej världen

Nu sitter jag här i mitt rum i en kornblå Elanders t-shirt och trosor. Känner mig vackrare än någonsin. Kom precis hem från Chubby. Det har varit en tuff dag för två kämpande grisar. Dagen började med att vi åkte in till stan för att köpa lite saker till resan. Vi mötte upp Linnea och med hasande, trötta steg gjorde vi Göteborg. En glad överasskning var att vi träffade på Fridus inne på NK också!! Yeey! :D

Idag har jag köpt någonting som gjorde mig väldigt lycklig. Jag tittar på dem hela tiden...
Mitt alldeles egna par Marc Jacobs solglasögon *blir tårögd*.
Både Jossan, Linnea och expediten blev trötta på mig och min underbara förmåga att bestämma mig. Det var svårt att hitta ett par som passade nämligen dååvaaa. Antingen såg jag ut som en fluga (klassikern) eller en sportcyklist.. men till sist kom vi på att pilot-stuket passade mitt lilla köttisansikte. And then we found them. Det sved lite i plånboken och mitt kontokort tittade lidande på mig.... men det var värt det. Jag känner stor kärlek och en längtan till att vilja använda dem på resan. Just nu ligger dem som på piedestal gjord av en låda, ett glasögonfodral, en iPodförpackning, två cd-skivor och tillslut mitt vackra benvita glasögonfodral som jag fick till. Dem ligger där uppe och blickar kärleksfullt ner på mig.... Hej vän.

Som mitt stjärntecken Jungfrun säger; Vi blir inte kära så ofta, men när vi väl blir det så blir det rejält. En typ av besatthet. Jag känner igen det :)

Dagen slutade hemma hos Jossan där vi halvsov till några simpsonsavsnitt, grät åt barndödsannonser och tittade på hotell i Vietnam. Udda men trevlig kväll :)

Nu e jag så trött så man kan dö..

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0