Drömlägenheten

Vanligtvis skulle jag vakna om en halvtimma. Men inte idag. Nej, jag har redan varit i Mölndal och Göteborg. GICK UPP 8:30!!!!! I know I know... jag är också imponerad. Skulle ju hjälpa Papi med ett jobb idag men det var några polacker som blivit försenade med sin golvläggning så vi kunde inte göra vårt idag. Så vi åkte till en lägenhet på Aschebergsgatan som Papi håller på att måla marmor i nu. Alltså den lägenheten... jag finner inga ord. Det var såååå fiiiint!!!!! Jag kunde typ se mig själv bo där om några år med min snygga man och ett litet gulligt barn och en ful grishund. Det var en takvåning på ca 200 kvadrat med stora träbjälkar i taket. Värsta hightech köket och huuur fint sovrum som helst... och en fin liten balkong med utsikt över hela Göteborg. Det är mitt livs mål att bo där haha. Jag ska skaffa ett bra jobb.. bli rik, och sedan köpa den lägenheten. Det finns ingen annan utväg..

Snart ska jag hoppa i duschen och sedan bär det av till Skene. Måste bränna en bra bil-skiva för det är en lååång väg dit! Ska först på fika hemma hos Fridus. It's bye bye time.. Åh gud. Sedan ska jag hem till Mia. Det kommer bli en tuff dag.... I'm gonna cry :*(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0