Arg!!!!!

Någonting som riktigt irriterar mig är när min dator är seg när jag ska jobba!!!!!!!! Jag sitter här och är helt frustrerad nu. Gaaahhhhh... Skulle någon peta på mig skulle jag slå ihjäl den människan. Panik panik panik..
Har suttit med en affisch nu till Twisted i typ 2 timmar och jag har bara gjort två vita rutor och lagt dit en logga. på TVÅ timmar. Jag dör............ Men nu är det äntligen klart. Eller a jag har inte fått respons än men säger Särjån att det är nåt som ska ändras... näääääh då asså!!!!!!!!!!!!!

*andas*

Okej lugn.
Idag vaknade jag upp med svullen hals. Yes. Kul. Förkyld igen. Wow.
En annan liten trevlig överraskning var när jag fick reda på att det var denna veckan DHs termin började. Ooops.. jag har inte anmält mig eller nånting. Bra där. Men det fixade sig ändå, fast jag fick inte plats på Ninas MTV dock :( ...Baj.

Idag har jag hjälpt Papi lite på jobbet också. Vi åt "Korv OCH Bröd". Inte korv MED bröd.. utan OCH. Haha så himla gulligt..

Fast jag har vart lite trött. Det var en jobbig dag igår och jag kom hem väldigt sent.
Igår var the goodbye-day för Mia och Fridus. Det var sorgligare än vad jag trodde det skulle vara. Jag trodde jag skulle ta det lite enkelt eftersom jag ändå så åka o hälsa på hyfsat snart. Men damn vad fel jag hade. När jag skulle säga hej då till Mia... Näe det var fruktansvärt. Grät floder... Mitt och Fridus avsked var lite mer glatt. "Okej nu börjar nedräkningen.. 1 2 3 NU!!!.. okej... eh....*kram* ....eh tack för fikan!! okej... ehm.. vi ses snart??...*en kram till*.... ah men... okej.. Hej då. Lycka till! ....a jag vet det var jätte mysigt. Hehe... ja då jag ska köra försiktigt!!! Hej dååå!!! a just det det var jätte goda muffins! och FRIDA tack för chokladbollen!! Men vi hörs när ni kommer fram...*kram* HEJ DÅÅ!! " haha sådär ungefär. Men det var jobbigt det också. På ett annat sätt.

Kommer sakna dem två..

Okej nu vill jag sova. Måste bara får respons på affischen. PLEASE säg att den e bra jag e trött...
Nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0