Amel Larrieux - Dear to me

Vet inte riktigt vad jag vill skriva just nu.. Det är bara det att jag inte har någonting att göra. Det är inte så att jag inte är ensam.. nej, jag är med Julia och Teresa. Men båda två har fått varsitt nummer av nya Modette i handen så. Ja, ni förstår ju att dem inte är så roligt sällskap haha. Mina små modenördar. Maria kom hit o hjälp mig! haha...

Idag.. träning. Vi ska bestämma kläder idag. "Freeport"-stuket blir det... BOORING. Det kommer se så rörigt ut. Trots att jag var lite skeptisk till det grå med orangea detaljer först.. så har jag ändrat mig. Det skulle bli så jäkla snyggt alltså. Men nej.... AND WHO'S WRONG IS THAT?! nämner inga namn.. (deja vu?)

Nu ska jag gå o rota i T's garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0